Wednesday 2 September 2015

Najib dan Kerajaan Usah Perlekehkan Mesej Bersih 4.0 Rally!. 10 Gambar dari Dari Seluruh Dunia

Bersih 4.0 Rally : Mesej Untuk Najib Razak & Menteri Jikalau Sayangkan Kuasa dan Jawatan!

Pembangkang akan mengatakan yang mereka berjaya menarik ramai rakyat Malaysia turun kepada ke Bersih 4.0 rally kali ini. Manakala pastinya pihak penganjur Bersih 4.0 akan mendabik dada mengatakan yang penganjuran mereka berjaya, sehingga katanya hampir 500,000 orang turun ke himpunan tersebut. Katanya….

Semua orang boleh mengatakan berapa jumlah yang hadir dalam perhimpunan tersebut kerana angkanya begitu subjektif untuk diterjemahkan dan dihebahkan umum.

Tetapi walauapapun, kerajaan Najib Razak tidak boleh berpeluk tubuh melihatnya sahaja daripada kaca televisyen atau meninjau daripada “tingkap pejabatnya di Putrajaya” gelagat anak muda dan rakyat Malaysia berkampung bukan sahaja di sekitar Kuala Lumpur malahan seluruh dunia yang mengangkat atas slogan Bersih, jikalau Najib Razak dan rakan-rakan seperjuangannya serta pengikutnya sayangkan kuasa dan jawatannya.

Najib dan Kerajaan Usah Perlekehkan Mesej Bersih 4.0 Rally!

Nasihat Berita Semasa dengarlah suara mereka sekarang, bertindaklah! Dalam politik :
  • Perdana Menteri hanyalah seorang CEO syarikat yang bernama Malaysia
    Menteri dan ahli politik hanyalah pekerja-pekerja semata
    Rakyat Malaysia dan pengundi adalah ahli lembaga syarikat yang memantau daripada jauh prestasi anda
  • Dan setiap 5 tahun sekali ahli lembaga inilah yang akan menentukan nasib anda-anda semua
  • Pada masa itu sudah terlambat, kerana penentuan undi ahli lembaga adalah kepada sentimen lebih sayangkan syarikat bernama Malaysia berbanding daripada CEO dan kakitangan yang tidak mahu dengar respon dan aduan daripada para shareholders selama ini
Mereka-mereka ini bukan orang lain rakyat Malaysia juga termasuk yang terlibat dan menyokong Bersih 4.0 rally kali ini. Orang-rang inilah yang anda akan puja, yang anda akan berdamping dan sembah serta merintih undi mereka menjelang Pilihanraya Umum ke 14 kelak.

P/S : Ingatlah jumlah pengundi muda di Malaysia, serta kalangan profesional menjelang Pilihanraya Umum ke 14 kelak, semakin bertambah. Mereka tidak ini sama sekali tidak lupa sejarah, cintakan negara tetapi mereka ini memikirkan survival mereka, anak cucu mereka di masa akan datang. Fikirkanlah! Renungkanlah! Masih belum terlambat!

Lagi Gambar Bersih 4.0 Rally Malaysia Dari Seluruh Dunia


sumber : beritasemasa.com.my

No comments: