SHEILA bersama produk keluarannya, Gloxina17”.
Oleh Hafiz Ithnin
Kuala Lumpur: Sheila Ramlee Trading (Sheila Ramlee), pengeluar produk jus
kesihatan wanita, Gloxina17” menyasarkan untuk menjual 20,000 kotak sehingga
akhir tahun ini menerusi pelaksanaan kempen promosi dan penyertaan lebih ramai
ejen.
Gloxina17” ialah jus minuman kesihatan yang membantu mengatasi masalah
wanita khususnya keputihan yang kritikal, menderita senggugut dan haid tidak teratur,
bau badan yang tidak menyenangkan, melancarkan pembuangan najis, menyuburkan
sistem produktif wanita serta memberi kecergasan kepada wanita yang mempunyai
gaya hidup aktif.
Pengasasnya, Sheila Ramlee berkata, Gloxina17” diformulasi dengan teknologi
baru yang mengandungi sel stem ramuan epal yang memperbaiki dan memperbaharui
sel kulit, malah mendapat sambutan memberangsangkan daripada pengguna dengan
mencatatkan jualan sehingga lebih 1,000 kotak dalam tempoh tiga bulan sejak
diperkenalkan, Jun lalu.
Beliau berkata, setakat ini, syarikat telah melantik 50 ejen dengan
menawarkan pulangan pelaburan sebanyak 200 peratus bagi setiap kotak yang
berjaya dijual.
“Kita menyasarkan 30 ejen baru dilantik sehingga akhir tahun ini bagi
meluaskan lagi pemasaran di Malaysia, Singapura dan Brunei, sekali gus dapat
membantu orang ramai khususnya suri rumah melalui perniagaan atas talian bagi
menjana pendapatan tambahan.
“Selain itu, produk kami juga boleh didapati di pasaraya besar Giant, TESCO,
Mydin dan AeonBig menerusi RY Saloon di seluruh negara dan juga secara atas
talian bagi memudahkan orang ramai membeli Gloxina 17”,” katanya kepada Bisnes
Metro di sini, baru-baru ini.
Gloxina 17” dijual pada harga promosi RM84 sekotak yang mengandungi 15
sachet. Produk itu juga sesuai digunakan wanita seawal usia 17 tahun dan ia
mengandungi ramuan makanan sunah seperti delima, habbatussaudah dan kurma yang
patuh syariah.
Ramuan lain ialah ekstrak strawberi, kacip fatimah, manjakani, pegaga,
kolagen, pueraria mirifica, acai beri, pueraria lobata dan guarana.
Sheila berkata, ketika ini, syarikatnya mengadakan Kempen Beli dan Menang
bermula 1 Ogos hingga 31 September ini yang menawarkan hadiah utama wang tunai
RM3,000.
“Selain itu, bagi pembeli atas talian mereka boleh mendapat potongan harga
sehingga 30 peratus sehingga 30 September ini. Untuk maklumat lanjut boleh
melayari
www.gojess17.com atau Instagram
gloxina17” dan Facebook Gloxina17”, katanya.
sember : hmetro.com.my