Wednesday 24 May 2017

Kempen Ceria Beraya tawar RM300,000

PINJAMAN PERIBADI UNTUK KAKITANGAN KERAJAAN dan BADAN BERKANUN. SEMAK KELAYAKAN “PERCUMA”. CTOS, CCRIS dan BLACK LIST. LAYAK MEMOHON. BERMINAT HUBUNGI SMS/WHATSAPP +6018-9161 554 (abgdin)

BERSEMPENA bulan Ramadan yang bakal tiba dan sebagai persediaan menyambut Aidilfitri, Bank Rakyat menawarkan kemudahan kewangan menerusi kempen Ceria Beraya 2017.

Kempen bermula 15 Mei lalu sehingga 15 Ogos depan  menawarkan pelbagai hadiah lumayan dan menarik bernilai hampir RM300,000 untuk pelanggan bertuah.

Pengarah Urusan Bank Rakyat, Datuk Zulkiflee Abbas Abdul Hamid berkata, kempen Ceria Beraya 2017 diadakan bagi mempromosikan produk Bank Rakyat iaitu Pembiayaan Peribadi-i, Pembiayaan Kenderaan-i, Kad Kredit-i dan Kad Debit-i serta Pembiayaan Perumahan-i.

“Bank Rakyat optimis meningkatkan jumlah pelanggan baru menerusi produk perbankan runcit kami melalui kempen Ceria Beraya 2017 berdasarkan peningkatan positif terhadap kempen ini pada tahun lalu.

“Justeru, tahun ini, Bank Rakyat masih mengekalkan slogan 'Siapa Perlu Kami Bantu' bagi menyerlahkan sikap keprihatinan Bank Rakyat terhadap keperluan dan kehendak rakyat,” katanya.

Zulkiflee berkata, tahun lalu, jumlah kelulusan pembiayaan kempen tersebut mencapai sasaran.

“Ia sekali gus membantu pelanggan menceriakan sambutan Aidilfitri melalui tawaran produk perbankan untuk memenuhi keperluan hari raya seperti membeli kelengkapan perayaan, perhiasan rumah, pakaian baru serta pulang ke kampung halaman dengan kereta baru,” katanya.

Pada perkembangan sama, bersempena kempen itu, Program Pecah Tabung dan Peraduan Mewarna Bank Rakyat 2017 juga akan berlangsung  secara serentak di 17 lokasi seluruh negara pada 12 Ogos 2017 yang terbuka kepada kanak-kanak berumur 12 tahun ke bawah.

“Menerusi program ini, peserta perlu membawa tabung ke lokasi program dan lima jumlah tabungan tertinggi berpeluang memenangi baucar Akaun Simpanan-i Nuri Bank Rakyat,” katanya.

sumber : sinarharian.com.my

2 comments:

Unknown said...

PELUANG PINJAMAN PELABURAN:

Adakah anda memerlukan pinjaman? Adakah anda berminat untuk mendapatkan jenis pinjaman? Atau adakah anda bimbang kewangan?. Adakah anda mempunyai hutang untuk membayar? Kami memberikan pinjaman untuk setiap bahagian dari dunia. Suku bunga pinjaman kami adalah 3% per membatalkan dengan tempoh dirundingkan terlepas daripada Lokasi atau status kredit. Untuk mendapatkan pinjaman hari ini Hubungi kami melalui Syarikat email Alamat di: clarabannyloaninvestmentplc@gmail.com

NOTA: Kami memberikan keluar minimum (3,000 $ / €) untuk maksimum (300,000.000 $ / €) E.T.C. Permintaan Kredit harus dinyatakan dalam US DOLLAR ATAU EURO, Dan setiap WANG bekas lain.

Hubungi: clarabannyloaninvestmentplc@gmail.com: untuk pinjaman anda hari ini, kami siap melayani anda.

Terima kasih kerana kami menunggu Response cepat anda.
Clara Banny Pinjaman Syarikat.

Meor ahmad khairi bin shmad ssbri said...

Boleh buat lon 6000