Monday 13 July 2015

Saman Fitnah Bila Lagi? WSJ Tidak Berganjak!

Tunggu punya tunggu, seperti yang dijanjikan tiada kedengaran berita pasukan guaman Najib Razak bakal saman berita WSJ yang dikatakan oleh orang ramai sebagai fitnah, mahu sabotaj ekonomi negara, mahu gulingkan kerajaan dan macam-macam lagi disebalik dakwaan berita WSJ yang mengatakan ada duit masuk sejumlah RM2.6 bilion masuk ke akaun peribadi Najib Razak.

Berdasarkan sejarah berita WSJ, yang pernah satu ketika dahulu menjadi antara yang mendedahkan skandal yang cukup terkenal “Skandal Watergate” sehingga menumbangkan Presiden Amerika Syarikat pada ketika itu Richard Nixon. Jadi Berita Semasa tidak rasakan laporan dan pendedahan berita WSJ Wall Street Journal Online kali ini “just for fun”

Rakyat Malaysia terus menanti saman fitnah najib razak kepada berita WSJ Wall Street Journal. Tetapi masih lagi kedengaran, yang ada hanyalah surat tunjuk sebab yang mahu kepastiaan daripada pihak Wall Street Journal Online. Macam “show cause letter or letter require more informations dari WSJ.” Itu sahaja….

baca selanjutnya KLIK SINI

No comments: