Monday 22 September 2014

Review Pegasus Bullion Malaysia SCAM & Penipu? Azizi Ali Pakar Kewangan & Hartanah Tempelak Sistem Pegasus Bullion!

Review Pegasus Bullion Malaysia SCAM & Penipu? Azizi Ali Pakar Kewangan & Hartanah Tempelak Sistem Pegasus Bullion : Skim Cepat kaya datang dan pergi. Diubah sedikit sebanyak modus operandi yang ada, dengan harapan ramai lagi rakyat Malaysia yang terjerat.

Apatah lagi dengan….kenaikan kos sara hidup dan kenaikan inflasi di malaysia sekarang ini, ramai rakyat Malaysia yang terus teraba-raba tempat bergantung untuk menampung kehidupaan seharian apatah lagi menambah pendapatan bulanan mereka.
Tetapi Berita Semasa suka untuk ingatkan kepada diri kami sendiri dan juga pembaca Berita Semasa yang lain di sini supaya kita sudah pun sekarang telah menginjak ke alaf yang baru, usahlah berfikiran zaman dahulu lagi. Bangkilah. Ingatlah!
“Bukan Senang Nak Senang, Bukan Susah Nak Susah”
KLIK SINI : Kadar Inflasi di Malaysia 2014 Melonjak Tinggi Kepada 3.4% (Tertinggi Dalam 9 Bulan)? Bersiap Sedia Rakyat Malaysia!
Setakat ini, apa yang Berita Semasa perhatikan masih orang kita cukup goyah dengan 2 benda ini. Yang pertamanya :
  • Skim Cepat Kaya
  • Ajaran Kaya

Skim Pegasus Bullion Penipu & SCAM : Nasihat Azizi Ali Kepada Downline & Pelabur!

Pegasus Bullion penipu
Kali ini yang ingin Berita Semasa sentuh adalah perkongsian yang terbaik daripada Azizi Ali Jutawan Hartanah & Pakar Kewangan mengenai satu skim cepat kaya MLM (Pegasus Bullion) di Malaysia apabila melihatkan semacam sudah ada trend yang mana apa sahja perlukan mencari downline untuk mengkayakan & menampung kehidupan mewah orang atas (upline). Tetapi kali bertopeng urusniaga emas :

Berikut adalah jawapan tambahan & respob balas daripada Azizi Ali :


sumber : http://www.beritasemasa.com.my/

No comments: