Sunday 18 May 2014

Nissan Teana baharu dibuka untuk tempahan

Nissan Teana serba baharu bakal dilancarkan di seluruh negara

EDARAN Tan Chong Motor Sdn Bhd (ETCM) membuka tempahan bagi Nissan Teana serba baharu yang bakal dilancarkan di Malaysia, di semua bilik pameran Nissan di seluruh negara.

Pengarah Eksekutif Edaran Tan Chong Motor, Datuk David Chen berkata, syarikatnya yakin dengan pengenalan Nissan Teana serba baharu yang memiliki penampilan sedan premium dan berkualiti akan menarik minat pelanggan, terutama golongan usahawan muda dan berjaya.

"Ia turut menawarkan gabungan gaya, prestasi dan nilai yang seimbang, ia akan terus menjadi salah satu sedan eksekutif paling popular di Malaysia,” katanya.

Orang ramai boleh melihat secara dekat Nissan Teana serba baharu di pusat beli-belah terpilih di seluruh negara sehingga 1 Jun 2014, seperti Bangsar Shopping Centre, Kuala Lumpur, Mahkota Parade, Melaka, KSL Mall, Johor Bahru, Alamanda, Putrajaya dan Publika, Kuala Lumpur dan Queensbay Mall, Pulau Pinang.

Nissan Teana serba baharu hadir dalam lima warna; biru, perak, hitam, emas dan putih. Model terbaru ini dipasang di Kilang Serendah milik ETCM yang dilengkapi dengan beberapa teknologi pengilangan termaju.

sumber dari: http://www.sinarharian.com.my/bisnes/

No comments: