Thursday 18 September 2014

Ekonomi Malaysia Akan Jatuh Teruk Jika Tidak Mahu Berubah. Malaysia Bakal Ikut Jejak Argentina?

Alhamdulillah kita sudah pun menginjak ke tahun 2014 dan tidak lama sahaja lagi Malaysia bakal melangkah masuk ke tahun 2015. Tidak lama sahaja lagi. Pejam celik, pejam celik sudah 2015.

Sekejap masa berlalu sekarang ini. Masa tidak menunggu kita tetapi kita akan menyesal kerana tidak menggunakan masa dan peluang yang ada dengan sebaiknya terutamanya potensi dan kekayaan hasil mahsul yang dimiliki bumi yang bernama Malaysia.

Seperti biasa ayat yang akan… keluar adalah azam bagi tahun 2015 akan datang ini, ekonomi Malaysia akan lebih baik daripada yang sebelumnya sepertimana pengumuman mengenai kadar pertumbuhan ekonomi pada ketika ini oleh kerajaan Malaysia.

Harap begitulah…..Semestinya rakyat Malaysia mahukan yang terbaik utnuk negaranya bukan? Walaubagaimanapun, Berita semasa selagi Malaysia tidak bangkit menentang penyelewengan dan ancaman ekonomi dari dalam dan luar negara, tidak mustahil negara kita akan mengalami nasib seperti Argentina. Kenapa Argentina?

Baru-baru ini, Mahahir telah menemplak corak pemerintahan Datuk Seri Najib dan turut menyelitkan situasi dan kesempitan yang pernah dialami dan dirasai Argentina sebelum ini tidak mustahil untuk terjadi kepada Malaysia jika masih tiada iltizam untuk berubah menguruskan eokonomi Malaysia dengan baik menerusi (LAPORAN BERITA INI). Kenapa mesti Argentina?

Anda tonton dokumentari video ini terlebih dahulu….


sumber : http://www.beritasemasa.com.my/

No comments: