Monday 6 July 2015

Nilai Ringgit Malaysia Bakal Jatuh Lagi Teruk 3.85

Oh my Ringgit Malaysia? Lonjakan kejatuhan Ringgit Malaysia terus merudum ke tahap yang paling-paling lemah dalam sejarah ekonomi Malaysia sejak 2005. Bermakna terus berlaku lambakan Ringgit Malaysia yang tidak laku di pasaran sekaligus kejatuhan nilai Ringgit Malaysia sekarang ini diangkat sebagai yang paling teruk di Asia.

Apa sudah jadi Datuk Seri Najib Razak dengan ringgit Malaysia kami sekarang ini? Ringgit Malaysia dilihat terus jatuh terduduk selepas sahaja Wall Street Journal membongkarkan berlakunya kemasukan dana sejumlah Rm2.6 bilion ke dalam akaun bank peribadi Najib Razak.

Berita Bloomberg Punca Nilai Tukar Ringgit Malaysia Jatuh?

Yang benar, tidak dinafikan faktor luaran seperti harga minyak dunia jatuh, ketidaktentuan Federal Reserve bakal umumkan kenaikan kadar faedah naik, krisis Greece menyumbang kepada penyusutan nilai MYR. Tetapi ia tidak terhenti di situ, apabila berita Bloomberg mendedahkan beberapa punca Punca Ringgit Malaysia Terus Jatuh.

berita lanjut : KLIK SINI

Peluang SAYA Kongsi “MISI MENCARI LEADER”.. Pendaftaran Leader dibuka..." Pendapatan RM 1,800 dalam masa 10 hari saja. Modal permulaan RM 95. pertanyaan sila TEL 013 9116 568 /  no Whatsapp 013 9822 893 atau boleh layari laman sesawang : http://klatebis.com atau KLIK banner di bawah :-

No comments: