Friday 10 July 2015

Peguam Najib Razak Lawan WSJ Wall Street Journal?

Rakyat Malaysia mengharapkan nama kita terus mekar di pentas dunia dengan berita yang baik-baik sahaja dan mampu mengharumkan nama Malaysia seterusnya diangkat untuk dihormati masyarakat dunia.

Malangnya, kita boleh semak hari ini seluruh dunia terus memperkatakan skandal demi skandal yang menyelubungi Malaysia. Terkini, dakwaan yang cukup dahsyat oleh laporan berita Wall Street Journal WSJ terhadap Perdana menteri Malaysia, Datuk Seri Najib Razak.

Belum pernah dalam sejarah Malaysia, Perdana Menteri terpalit dengan dakwaan jenayah seperti ini. Belum pernah….

Seperti yang diharapkan, rakyat Malaysia mahukan Najib Razak segera saman fitnah Wall Street Journal bagi membersihkan namanya dan nama Malaysia yang terus menjadi bualan ramai.
  • Yang rakyat ingin tahu daripada Najib Razak sekarang ialah betul atau tidak berlaku kemasukan wang ke dalam akaun peribadi seperti yang didakwa WSJ itu
  • Bukannya melencong kepada amanah rakyat yang tidak pernah dikhianati dan kegunaan wang untuk diri sendiri yang kononnya tidak pernah dilakukannya.
Lain yang dituntut rakyat Malaysia, lain yang berlaku sekarang ini. Tindakan terbaru Hafarizam Wan & Aisha Mubarak bagi mewakili anak guamnya Najib Razak mendapat pertikaian ramai termasuklah kalangan peguam di Malaysia.

Berita lanjut KLIK SINI
sumber : http://www.beritasemasa.com.my/

Peluang SAYA Kongsi “MISI MENCARI LEADER”.. Pendaftaran Leader dibuka..." Pendapatan RM 1,800 dalam masa 10 hari saja. Modal permulaan RM 95. pertanyaan sila TEL 013 9116 568 /  no Whatsapp 013 9822 893 atau boleh layari laman sesawang : http://klatebis.com atau KLIK banner di bawah :-

No comments: