Friday 2 May 2014

Hanya RM98

HOTEL baru Tune Hotel di KLIA2 akan dibuka secara rasmi 9 Mei ini.

Kuala Lumpur: Selepas lima tahun menyediakan kemudahan mampu milik tetapi berkualiti tinggi kepada pelanggan di Terminal Penerbangan Tambang Rendah (LCCT), Tune Hotel KLIA-LCCT akan ditutup mulai 9 Mei untuk memberi laluan kepada pembukaan Tune Hotel KLIA2 yang baru dengan 400 bilik pada hari yang sama.

Tune Hotel KLIA2 dihubungkan secara terus ke terminal KLIA2 menerusi laluan pejalan kami dan jejantas penghubung. Ketua Pegawai Eksekutif Kumpulan Tune Hotels, Mark Lankester berkata, pihaknya teruja dengan hotel baru ini kerana Tune Hotel KLIA2 baru itu sememangnya amat ditunggu-tunggu sama seperti lapangan terbang KLIA2 itu sendiri.

“Ia dijangka menjadi yang terbesar dalam platform Tune Hotels dan akan menjadi hartanah utama kami,” katanya dalam kenyataan, semalam. Beliau berkata, tetamu dengan tempahan di Tune Hotel KLIA-LCCT akan secara automatik dipindahkan ke Tune Hotel KLIA2 pada 9 Mei.

“Tune Hotel KLIA-LCCT akan beroperasi sehingga 8 Mei dan bagi semua tempahan dengan tarikh penginapan sehingga 8 Mei, tetamu akan kekal menginap di Tune Hotel KLIA-LCCT sekarang.

“Bagi tetamu dengan tempahan pada 9 Mei dan selepasnya, daftar masuk adalah di Tune Hotel KLIA2,” katanya.

Lankester berkata, bagi memudahkan pemindahan, tetamu hotel akan disediakan kemudahan percuma ke bangunan terminal KLIA2 dan Tune Hotel KLIA2 pada 9 Mei.

Sempena meraikan pembukaan Tune Hotel KLIA2, tetamu akan menikmati kadar terangkum daripada hanya RM98 bagi setiap bilik semalam. Tempahan boleh dibuat mulai 2 Mei hingga 4 Mei 2014 bagi penginapan di Tune Hotel KLIA2 bermula 9 Mei 2014 hingga 31 Januari 2015.

sumber dari : http://www.hmetro.com.my/

No comments: