Tuesday 15 March 2016

Video Dan Gambar Penunggang Motorsikal Maut Terpersorok Bawah Kereta

Seorang lelaki berumur dalam 18 tahun maut dalam kejadian kemalangan jalan raya yang berlaku di jalan kelang sentral dari kapar menghala ke meru.

Dalam kejadian kira kira jam 8 pagi itu yang berlaku hari ini 14.03.2016 melibatkan sebuah kereta myvi bertembung dengan motorsikal,katanya terdapat tiga mangsa dalam kejadian berkenan.

Dua mangsa pemandu kereta mendapat cidera ringan,manakala mangsa penunggang motorsikal Mohd Ashaf Bin Riduan 18 tahun maut terpersorok di bawah kereta dengan kecideraan teruk di muka dan kepala.

Penolong pengarah operasi jabatan bomba dan penyelamat selangor Mohd sani kharul berkata nahas berlaku ketika kedua duanya datang dari arah meru menghala kapar dan pamandu kereta tiba tiba  membuat pusingan u dan tidak perasan dengan kehadiran motorsikal mangsa yang berhampiran.

Mayat mangsa Mohd Ashaf Bin Riduan 18 tahun diserahkan kepada polis dan dimakamkan di blok 5 sungai serdang”mana kala dua mangsa yang menaiki kereta hanya cidera ringan.katanya. - http://eberita.org/

Gambar Sekitar Kejadian


No comments: