Sunday 4 May 2014

Sasar 500,000 Kopi Pak Belalang terjual

Kopi Pak Belalang akan menembusi pasaran Indonesia dalam masa terdekat. - Foto Sinar Harian oleh ZULFADHLI ZAKI



CLASSIC Worldwide Corporation (M) Sdn Bhd (Classic Worldwide) menyasarkan sebanyak 500,000 kotak produk minuman kesihatan terbaharunya, Kopi Pak Belalang akan terjual sehingga hujung tahun ini.

Ketua Pegawai Eksekutifnya, Dr Zaini Hassan berkata, bagi mencapai sasaran jualan tersebut, syarikat itu akan menghasilkan 100,000 hingga 150,000 kotak Kopi Pak Belalang setiap tiga bulan.

“Kami telah menjalankan penyelidikan dan pembangunan selama setahun dengan jumlah pelaburan mencecah RM150,000 dalam menghasilkan kopi asli dan klasik ini,” katanya ketika ditemui selepas melancarkan produk tersebut di Kuala Lumpur, baru-baru ini.

Zaini berkata, bagi permulaan pelancaran produk itu, Classic Worldwide telah mengeluarkan 60,000 kotak Kopi Pak Belalang dan kesemuanya sudah habis ditempah.

“Kami juga menjangkakan Kopi Pak Belalang akan menembusi pasaran Indonesia dalam masa terdekat melalui pejabat kami di sana,” katanya.

Menurut beliau, Kopi Pak Belalang keluaran syarikatnya itu boleh didapati oleh pengguna melalui ejen di bawah Classic Worldwide.

Sementara itu, Classic Worldwide turut meraikan 100 orang anak yatim sekitar Kedah dan Selangor serta memberi sumbangan kepada tiga badan amal dalam majlis tersebut.

sumber dari :  http://www.sinarharian.com.my/
MOHAMAD HAFIZI MOHD SAID

2 comments:

Faizal said...

Untuk info khasiat kopi pak belalang boleh rujuk sini http://kopipakbelalang.weebly.com/

semoga khasiat dikongsi mereka yang memerlukan

Anonymous said...

supreme clothing
yeezy
kyrie 7 shoes
jordan shoes
off white shoes
jordan retro
supreme clothing
yeezy boost 350 v2
supreme hoodie
golden goose