Saturday 19 July 2014

Azad Jazmin kesal dituduh menipu melalui MLM

mlm, mlm leads, mlm oportunity, the mlm experience, goldmine mlm, start network marketing, legal shield 2013, leads for mlm, amway en espanol, watkins compensation plan, success in mlm, magnetic sponsoring, mlm marketing pro, herbalife scam, tracey walker mlm, mlm help, agel, pitbull, randy gage, verve, women who swallow, live sales call, explicacion de klob, kesal heliza af, mlm lead control, mlm business plan, exposing mlm, buy mlm leads, mlm debate, best mlm 2014, mlm lead system, mlm lead lists, jeff gardner mlm, best mlm opportunities, mass control, diane hochman, ready built downline, double x, avoid mlm scams, mlm ripple effect, luvdisc, pre launch mlm, pure leverage, prepper, believe, mlm story telling, todd falcone mlm, malue viaduct, malcolm x, opensource mlm, facebook mlm, les brown, spotlight jennifer hudson, mark harbert, herbalife, mlm prelaunch, saledaddy1 mlm, f blues backing, robert dean, mlm mentor, troy dooly, chris doyle mlm, azad jazmin, dale calvert, teamwork revolution, prepaid legal, volbeat, world ventures, real estate mlm, myspace, christa way, pre launch, mlm motivational videos, best energy mlm, mlm helpdesk, irish drinking song, pyramid scheme, ignite, lightyear wireless, essential oil scam, mlm compliance, ny mlm, prepaid legal scam, home business training, marc accetta, galvanic spa, wake up now, how to recruit, business, david sage mlm, donald trump, silver mlm, mlm compensation plan, mlm comp plan, azad frohes neues, carla ysuhuyalas, ariix, blog mlm, free mlm software, pin mma,
Pelakon dan juga suami kepada aktres Eira Syazira ini melahirkan rasa kesalnya apabila dituduh sesetengah pihak bahawa dirinya menjalani perniagaan Multilevel Marketing (MLM) atau skim cepat yang kaya yang berunsurkan penipuan. Dakwaan terbabit dikuatkan apabila baru-baru ini Azad telah membuat keputusan untuk membeli sebuah motorsikal berkuasa besar iaitu Ducati Diavel yang bernilah lebih daripada RM100,000.

"Saya kesal orang ramai salah anggap kenyataan saya beli motor Ducati hasil bisnes seperti Multilevel Marketing (MLM) atau skim cepat kaya. "Walhal mereka tidak tahu sebenarnya saya guna duit lakonan saya selama ini dan juga duit bisnes tersebut. Lagipun saya memang sudah lama mengidamkan untuk mempunyai sebuah motorsikal Ducati," ujarnya seperti yang dipetik dari laporan mStar.

Sementara itu, pasangan suami isteri ini juga dikatakan sedang menjalankan bisnes Rania Marketing dengan niat memperdayakan orang ramai apabila Eira juga dilihat sedang dalam proses membeli sebuah kereta jenis Mitsubishi Evo. "Mereka salah anggap dengan konsep-konsep pemasaran ini. Saya ingin jelaskan bahawa perniagaan ini bukan MLM atau skim cepat kaya sebaliknya kita ada produk untuk dijual iaitu produk kosmetik Rania dan ianya adalah 'networking marketing'.

"Saya merupakan orang pertama yang dilantik untuk jadi stokis dan tanggungjawab saya mencari stokis-stokis lain yang berminat untuk menjual produk ini," jelasnya yang kecewa apabila niat baiknya membantu bangsa Melayu disalah tarsirkan. Azad juga berkata dia tidak pernah berniat untuk menjalankan perniagaan yang berunsurkan penipuan terutama sekali di dalam bulan Ramadan yang mulia ini.

sumber dari : https://my.entertainment.yahoo.com/

No comments: