Thursday 4 February 2016

Kaki Pancing Trauma, Jumpa Tengkorak Hidup (10 GAMBAR)


Di sebuah pelusuk pendalaman yang jauh dari kesibukan sebarang anasir-anasir yang berpusu-pusu mengejar kekayaan dunia terletaklah sebuah muara yang menghubungkan air sungai dengan air laut. Tempat begini tidak asing lagi kepada kaki-kaki pancing. Sudah menjadi lumrah alam muara-muara sebegini menjadi penghuni pelbagai kehidupan termasuklah pemangsa ganas iaitu buaya.

Bagi kaki pancing selalu mencari kawasan-kawasan sebegini untuk mencipta kepuasan yang maksimum, pesolanya.. bangaimana tentang keselematan tempat tersebut?

Baru-baru ini Kaki Pancing telah dikejutkan dengan penemuan mayat dalam keadaan sadis kesan dari serangan buaya, menurut dari pemerhatian, keaadaan mayat tersebut sudah lama dibaham buaya dan baru sahaja binatang tersebut memuntahkannya semula kerana keadaan perut buaya tidak dapat menampung tulang belulang tersebut.  Penemuan tersebut telah membuatkan kaki pancing tersebut trauma dan sewaktu membuat laporan, beliau mengatakan mayat yang separuh tengkorak separuh normal itu masih hidup.


sumber : http://khairulnizamnorain.blogspot.my/

No comments: