Friday 27 November 2015

Maria Farida kahwin Datuk R kerana poket tebal.


Beberapa hari lepas ada tersebar khabar angin yang mendakwa pelakon yang masih lagi bergetah iaitu Maria Farida akan berkahwin dengan rakan karibnya yang berpangkat Datuk..

Semalam, Maria dah pun bergelar isteri kepada lelaki yang dikenali sebagai Datuk Rahman yang sebelum ini adalah bekas suami kepada Karen Rahman iaitu pengasas kepada produk kecantikan KR Beauty Care..

Sebelum ini pun pernah kecoh bila seorang wanita mengakui isteri Datuk Rahman tampil di laman sosial mendakwa Maria merampas suaminya.. Tapi, Maria menafikan dakwaan itu, dia menegaskan pasangan itu bercerai sebab masalah peribadi dan tiada kaitan dengannya..

Walaupun, dah selamat bernikah dengan Datuk Rahman, masih ada antara peminat yang berbalah sesama sendiri  bila dapat tahu umur sebenar Datuk Rahman.. Bagi dorang perbezaan umur Maria dan suaminya, adalah tak  sesuai.. Umur suami Maria ialah 62 tahun..

Maria berkahwin dengan suaminya tu bukan sebab cinta, tapi sebab suaminya tu berpangkat Datuk dan paling penting ‘poket tebal’.. Ada yang mempertahankan Maria dan ada juga tampil memberi komen negatif..

Apapun, dorang dah sah menjadi suami isteri.. Mungkin dah jodoh mereka, sama-sama kita doakan yang terbaik buat mereka.. Miss A ucapkan selamat pengantin baru buat pasangan..


Miss A/UtaraNews.com

No comments: