Monday 18 January 2016

KEJAM!!! Ibu Bapa Potong Payu_dara Anak Elak Dari Mangsa Ro_gol


Sedang kebanyakan wanita di dunia mencari barangan kecantikan untuk membesarkan payudara supaya boleh memikat kaum lelaki, lain pula keadaanya disebuah Negara ini dimana ibu bapa yang mempunyai anak-anak gadis terpaksa berbuat sedemikian untuk mengelakan dari dirogol.

Kebanyakan rakyat Negara Nigeria dan Afrika Selatan mempunyai tumbesar yang agak berbeza dibandingkan dengan kebanyakan rakyat di Asia. Mungkin disebabkan amalan kebudayaan atau sebagainya... Maka tidak hairanlah kebanyakan gadis-gadis berkulit hitam mempunyai sifat-sifat dan sebagainya yang berganda dari yang biasa temasuklah saiz payudara dan nafsu yang kuat bagi anak gadis menuju ke zaman remaja. Malahan kebanyakan anak-anak gadis berkulit hitam ini mempunyai payudara berumur 5 tahun dan mempunyai saiz yang sempurna ketika umurnya 7 tahun. Keadaan sebegni membingungkan ibu bapa kerana sudah menjadi kebiasaan anak gadis merekadirogol secara rela @ tidak rela.

Dengan keadaan sedemikian terdapatlah beberapa negara di benua Afrika Selatan mengamalkan teradisi ngeri memotong atau meratakan payudara menggunakan batu yang dipanaskan seperti alat menggosok baju. Teradisi ngeri ini telah diamalkan oleh nenek moyang mereka. Mereka percaya dengan amalan teradisi sebegini dapat membantutkan tumbesar payudara dan secara tidak langsung dapat mengatasi anak gadis mereka dari dirogol dan dapat diberikan pendidikan yang lebih tinggi.

Bagi setiap anak gadis yang menuju umurnya keperingkat remaja pasti akan melalui keadaan ngeri yang akan berlaku kepada dirinya untuk memenuhi syarat teradisi kuno yang telah di amalkan oleh segelintir Negara di benua Afrika Selatan.

sumber : khairulnizamnorain.blogspot.my/

No comments: